EĞİTİMDE UMUT VEREN ÇABALAR!

Manisalı öğretmen Mehmet Ali Özçeler, 27 yıl görev yaptıktan sonra 2003 yılında emekli oldu. Kızı Gülcan Adalı da geçen şubat ayında sınıf öğretmeni olarak ilk görev yeri Kastamonu'nun İnebolu ilçesine atandı.

Akgüney köyünde öğretmenliğe başlayan kızı Gülcan Adalı'yı yalnız bırakmak istemeyen emekli öğretmen Mehmet Ali Özçeler, Milli Eğitim Müdürlüğüne başvurarak tekrar görev istedi. Milli Eğitim Müdürlüğü de Mehmet Ali Özçeler'i sözleşmeli olarak kızının görev yaptığı okula atadı.

İNŞAATI OKUL YAPTILAR

Baba kızın atandığı 75 öğrencinin eğitim gördüğü okula, duvarlarında oluşan çatlamalar nedeniyle geçen yıl haziran ayında ''oturulamaz'' raporu verildi. Bunun üzerine bina boşaltıldı ve yeni eğitim-öğretim yılında öğrenciler bir inşaata taşındılar.

Baba-kız, elektriği, suyu hatta camları dahi olmayan okulu eğitim yuvasına çevirmek için seferber oldular. İnebolu Endüstri Meslek Lisesi öğrencileri binanın elektriğini yaptı. Mobilya bölümü öğrencileri de kendi okullarından çıkma eski pencere ve kapıları onararak kaba inşaat halindeki okula taktılar.

Baba-kızın girişimleriyle sıvasız duvarlar da boyanarak okulun şartları iyileştirildi. Baba-kız eğitim sevdaları ile kısa sürede beldenin sevgilisi oldular...


Kaynak : http://www.internethaber.com/turkiyenin-guzel-yuzu-54023h.htm#ixzz17f8LtQYE

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails