YARİM YARİM - VOLKAN KONAK AKOR ve SÖZLER




YARİM YARİM - VOLKAN KONAK

Sevdan ile düştüm yaban ellere
Dalıp çıktım ateşlere küllere..
Giyin demir çarık düş ardım sıra
Dağlara.. yollara.. çöllere..

Diyardan diyara bir yol
Sor beni YARİM YARİM
Bul beni YARİM YARİM
Gör beni YARİM YARİM
Ah beni beni


Sen kalem ol ben de kağıt
Yaz beni YARİM YARİM
Çiz beni YARİM YARİM
Çöz beni YARİM YARİM
Ah beni beni



Aşık olup kalem tutan ellere
Dertli dertli nağme çalan tellere
Yanık yanık türkü diyen dillere
Dağlara yollara çöllere

Diyardan diyara bir yol
Sor beni YARİM YARİM
Bul beni YARİM YARİM
Gör beni YARİM YARİM
Ah beni beni


Sen kalem ol ben de kağıt
Yaz beni YARİM YARİM
Çiz beni YARİM YARİM
Çöz beni YARİM YARİM
Ah beni beni

Volkan Konak Yarim yarim pop gitar ve klasik gitar uyarlanmış akorlarıdır. İlk dörtlükte yazılmış olan akorlar orjinaline yakın yazılımdır. E6 ve basta değişen sesler isteğe göre kullanılmayabiliri (basitleştirmek için)... Akorlardan anlamadığınız ve merak ettiğiniz olursa yorumlara cevap yazarsanız en kısa sürede geri dönüş yapabilirim. Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails