Yok böyle bir şey - Özer ATİK

Yok böyle bir şey Özer ATİK bestesini okul orkestramız için  elimden geldiğince yazmaya çalıştım umarım sizlerinde işinize yarar! Gitar, bas gitar ve vokali basit bir şekilde akorlarıyla birlikte izleyebilirsiniz. Notalarını aşağıdan okuyabilir yada kaydedebilirsiniz... Teşekkürler 
Süleyman EKER










YOK BÖYLE BİR ŞEY


Kaç gündür uykusuz gözlerim 
Geceleri uyumak yerine sana uyuyorum. 
Kaç bahardır aşktan mahrum yüreğim, 
Kendimi sevmek yerine seni seviyorum. 
Çok değil inan senin için




Başımdan ne rüzgarlar esti 


Poyrazlara karayellere, kara yaslara durdum. 
Ne sevdalar ömrümü tüketti, 
Ne şarkılar ne masallar ne yalanlar duydum 
Ben hep buydum böyleydim, bir tek sana yetemedim. 






Yolunu kaybedip dünyaya düşmüş bir meleksin 


Bana beni sevme diyorsun yok böyle bir şey 
Vazgeçerim sanıyorsan kendini kandırıyorsun 
Vazgeçilir mi senden yok böyle bir şey. 
Nasıl olsun ? 
Nasıl olsa geçer diyorsan, 
Geçmez bir tanem vazgeçmez yüreğim, 
Sen orda durdukça pes etmez yüreğim yar 
Yok böyle bir şey. 






Söz ve Müzik : Özer Atik














Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails