Çayır Çimen Geze Geze - Kıraç



Em                       
Çayır çimen geze geze of
                        G
Çayır çimen geze geze of
Am
Oldum ben bir geveze
Em
Kızına gönül verdim
B7
Darılma hanım teyze
Em       
Of nenem of
Am
Kızına gönül verdim
Em
Darılma hanım teyze
B7        Em
Of nenem of




Em
Pencereden kuş uçtu of
Em                  G
Pencereden kuş uçtu of
Am
Yandı yürek tutuştu
Em
Yanma yüreğim yanma
B7
Ayrılık bize düştü
Em      
Of nenem of
Am
Yanma yüreğim yanma
Em
Ayrılık bize düştü
B7       Em
Of nenem of



Em
Simidimin tavlası of
Em                G
Simidimin tavlası of
Am
Geldi düğün haftası
Em
Gelin olacam diye
B7
Nedir bunun tavrası
Em      
Of nenem of
Am
Gelin olacam diye
Em
Nedir bunun tavrası
B7       Em
Of nenem of



9/8'lik Ritim gitarda uygulamasına basit bir örnek...  

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails