Caddelerde Rüzgar (Nota-Akor)

Çınarcık gitar kursundan öğrencilerim ! Gitarın başlangıcında milli marş olmuş ve bana gına gelmiş olan bu parçayı tekrardan sizlerle paylaşmak ve anlatmaktan gurur duyarım :) Ritim arpej ve melodisiyle birlikte sözleri hepsi bir arada kolay gelsin... Sorularınızı mümkünse yorumlar kısmından bekliyorum, takip etmem daha kolay oluyor...

Am

Caddelerde rüzgar aklımda aşk var
E7
Geceyarısında eski yağmurlar
Am                     FMaj7
Şarkı söylüyorlar sessiz usulca
E7                                   Am
Özlediğim şimdi çok uzaklarda

Am
Deli dolu günler Hayat güzeldi
E7
Kahkahalarıyla hayat geçerdi
Am                    FMaj7
Ellerim uzanmaz dokunamamki
E7                                    Am   A7
Özlediğim şimdi Çok uzaklarda

Dm
O da özlüyormuş Benim bir tanem
Am                    (FMaj7)
Çok üşüyormuş ben olmayınca
E7                                  Am   A7
Öyle yazıyor son mektubunda

Dm
O da özlüyormuş Benim bir tanem
Am                    (FMaj7)
Hep ağlıyormuş ben olmayınca
E7                                     Am
Öyle yazıyor son mektubunda



Söz: Kayahan
Müzik: Loreena Mc Kennitt
Parantez içindekileri isteğe bağlı kullanmayabilirsiniz. Sade hali olan bu yazım dışında Bm7b5 akorunun da kullanıldığı yerleri bu akoru öğrendikten sonra kullanacağız…

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails