ÇOK UZAKLARDA

ÇOK UZAKLARDA
Am
Caddelerde rüzgâr, aklımda aşk var,
Dm
Geceyarısında eski yağmurlar
Am
Sarkı söylüyorlar sessiz usulca
E                                    Am
Özlediğim simdi çok uzaklarda

Am
Deli dolu günler, hayat güzeldi,
Dm
Kahkahalarıyla günler geçerdi,
Am
Ellerim uzanmaz dokunamam ki,
E                                Am
Özlediğim simdi çok uzaklarda

Dm
O da özlüyormuş, benim bir tanem,
Am
Çok üşüyormuş, ben olmayınca,
E                                   Am
Öyle yazıyor son mektubunda.

Dm
O da özlüyormuş, benim bir tanem,
Am
Hep ağlıyormuş, ben olmayınca,
E                                      Am
Öyle yazıyor son mektubunda.

1 yorum:

Süleyman EKER dedi ki...

Ritim ve arpej çalışmalarına bu hafta bakacağız, akor geçişlerini bu hafta sonuna kadar (4 aralık) gününe kadar hızlandırısanız parçayı bir günde bitiririz, kolay gelsin!

Related Posts with Thumbnails